شهرداری بافران

حرکت شهرداری بافران در جهت جذب سرمایه گذار و درآمد پایدار تاریخ:1401-03-22 04:39:04

شهردار بافران گفت: رضایتمندی مردم خط قرمز و مهمترین شاخص سنجش عملکرد و تداوم فعالیت مدیران شهرداری است.

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه فضاهای عمومی شهری ضرورتی اساسی در برنامه‌ریزی‌های توسعه شهری پیدا کرده که حکایت از نقش این فضاها در تقویت وجهه فرهنگی، اجتماعی شهر و همچنین بیان کننده چگونگی استفاده مردم از فضاهای شهری است.

وی با بیان اینکه هر خدمت یا پروژه عمرانی باید مطابق با نیازهای واقع‌بینانه مردم در نقاط مختلف شهر باشد، تصریح کرد: در این شهر با توجه به وجود ابنیه تاریخی و آثار ماندگاری همچون قلعه رستم، مسجد جامع، وجود آب انبارها، یخچال‌های فصلی، مسجد دست‌کن، قدمگاه امام رضا (ع) و خانه‌های بومگردی می‌توان برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کرد که این کار باعث رونق صنعت توریسم و گردشگری می‌شود.

شهردار بافران با تاکید بر اینکه این شهر باید به سمت جذب سرمایه گذار و درآمد پایدار حرکت کند، افزود: از آنجا که شهرداری وابسته به اعتبارات حاکمیتی نیستند برنامه ریزی مطلوب در راستای مشارکت سرمایه گذاران در طرح‌های مختلف اقتصادی و درآمدزایی در حال انجام است.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در به ثمر رسیدن پروژه‌ها، تاکید کرد: مردم صاحبان شهر هستند و بر همین اساس در اجرای پروژه‌های شهری باید رضایت شهروندان جلب شود.

دهقان اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنها است.www.imna.ir//news/490956/